Wentzo streeft naar duurzame, succesvolle klantrelaties. Relaties waarin we de verwachtingen van de klant overtreffen. Dit bereikt Wentzo onder andere door het bieden van innovatieve oplossingen en diensten waarmee onze klanten altijd ‘verbonden’ zijn. Essentieel in onze dienstverlening is dat wij altijd klaarstaan voor onze klanten. Wentzo investeert in haar relaties door altijd behulpzaam te zijn, aandacht te bieden en bovenal betrouwbaar te zijn; afspraak is afspraak.
Meer hierover vind je terug op onze referentiepagina. Waar klanten vertellen over onze samenwerking, de plus- en de minpunten.
Wentzo is een energiek en bevlogen bedrijf dat doelgericht en efficiënt te werk gaat. Deze eigenschappen verwacht de organisatie ook van haar medewerkers. Wij investeren in persoonlijke ontwikkeling van medewerkers door studie en training in het vakgebied. Wentzo stimuleert een gezonde balans tussen werk en privé door het bieden van flexibele werktijden.
Wentzo biedt haar medewerkers een unieke werkplek. Een natuurlijke omgeving met mogelijkheden om buiten te werken en vergaderen. Dit voorkomt stress en stimuleert creativiteit. Ook faciliteren we diverse mogelijkheden voor sport en beweging zodat onze medewerkers actief en gezond blijven.
Wentzo wil naast haar bedrijfsvoering ook van betekenis zijn voor haar medemens. Wentzo doneert daarvoor een vast deel van haar bedrijfsresultaat aan de Wentzo Foundation, De Wentzo Foundation zet zich in voor het delen van kennis en componenten in ontwikkelingsgebieden in samenwerking met non-profit organisaties. Door het delen van de binnen Wentzo beschikbare kennis en kunde stimuleert Wentzo opkomende bedrijven in ontwikkelingslanden om te groeien. Wentzo stimuleert haar klanten bij het aangaan van een relatie om in enige vorm te participeren in deze samenwerking. Wentzo staat naast deze vorm van structurele hulp altijd open voor andere initiatieven op dit vlak vanuit haar medewerkers of relaties.